...AND THE WINNERS ARE... *U P D A T E *

30 Ιουνίου 2012

Με χαρά σας ανακοινώνω τους νικητές του 1ου διαγωνισμού μας!!!

Έχω ήδη στείλει emails και θα περιμένω 48 ώρες για να επικοινωνήσουν μαζί μου 
και να μου στείλουν τα στοιχεία τους!!!
Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί η κλήρωση θα επαναληφθεί!!!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμμετοχές σας 
&
σας εύχομαι καλό καλοκαίρι 
&
 Καλά μας Ταξίδια!!!!
****U P D A T E**** 
Δυστυχώς μία από τις νικήτριες η Katerina Kigitzi δεν απάντησε στο email μου
 μέσα στις 48 ώρες πού έπρεπε  και έτσι έχουμε νέα νικήτρια!!!!


G O N G R A T S !!!!!!

Έχω ήδη στείλει email στη νέα νικήτρια και θα περιμένω
 να επικοινωνήσει μαζί μου μέσα σε 24 ώρες!!!!


Read more »

Conservatorium Hotel: Κονσέρτο για πιάνο στο Άμστερνταμ

16 Ιουνίου 2012

Το εμβληματικό κτίριο που στέγαζε το πρώτο μουσικό κονσερβατόριο ανακαινίστηκε και μετατράπηκε σε ένα μοναδικό ξενοδοχείο, μέλος της Design Hotels,  χάρη στο όραμα του ιδιοκτήτη του Georgi Akirov και την δημιουργική φαντασία του βραβευμένου designer Piero Lissoni.

Ο τελευταίος κατάφερε να ενσωματώσει στο ξενοδοχείο τόσο την ιστορία του κτιρίου όσο και το αμίμητο προσωπικό στιλ του, το οποίο είναι εμφανές στο γυάλινο αίθριο και τα πανταχού παρώντα εμφανή δοκάρια.

Το κτίριο σχεδιάστηκε από τον Ολλανδό αρχιτέκτονα Daniel Knuttel στις αρχές του 19ου αιώνα και λειτούργησε ως τράπεζα για 77 χρόνια, ενώ υπήρξε ωδείο από το 1983 ως το 2003. Τα ταβάνια σε στιλ λοφτ έμεινα απείραχτα κατά την διάρκεια της ανακαίνισης ενώ η εσωτερική αυλή καλύφθηκε με γυαλί, δημιουργώντας ένα υπέροχο κοντράστ ανάμεσα στο νέο και το παλιό, στο κλασικό και το μοντέρνο. 
"Είναι σχεδόν σαν το κάστρο του Δράκουλα" δήλωσε ο κορυφαίος Ιταλός designer Piero Lissoni. "H ατμόσφαιρα στο εσωτερικό είναι αρκετά σκοτεινή και προσπάθησα να σεβαστώ αυτό το σκοτάδι. Ωστόσο, έφτιαξα το εσωτερικό εντελώς μοντέρνο, χωρίς κανένα συμβιβασμό".
Conservatorium Hotel: Κονσέρτο για πιάνο στο Άμστερνταμ
Με 129 δωμάτια και σουίτες που αποτελούν καταφύγια χαλάρωσης, και την μοναδική Concerto Suite που φιλοξενεί ένα πιάνο Steinway Baby Grand, το ξενοδοχείο φιλοδοξεί να προσελκύσει τους λάτρεις της κλασικής μουσικής και όχι μόνο.
Conservatorium Hotel: Κονσέρτο για πιάνο στο Άμστερνταμ
 Οι μοναδικοί χώροι εστίασης, όπως το Conservatorium Brasserie & Lounge και το Τunes Restaurant & Bar by Schilo, δίνουν την ευκαιρία στους φιλοξενούμενους να ταξιδέψουν στον πλανήτη των γεύσεων.
Conservatorium Hotel: Κονσέρτο για πιάνο στο Άμστερνταμ
 Τέλος, το Akasha Holistic Wellbeing Center υπόσχεται ανανέωση και αναζωογόνηση.
Conservatorium Hotel: Κονσέρτο για πιάνο στο Άμστερνταμ
Το Conservatorium Hotel Amsterdam βρίσκεται στη Συνοικία των Μουσείων, το Museumplein, πολύ κοντά στα Stedelijk Museum, Van Gogh Museum και Rijksmuseum και σε απόσταση αναπνοής από το καταπράσινο Vondelpark και την κομψή συνοικία με τις μπουτίκ  P.C. Hooftstraat.
Read more »

Kρουαζιέρα θα σε πάω!!!!

9 Ιουνίου 2012





Ακολουθήστε προσεκτικά τις παρακάτω συμβουλές και ζήστε τις διακοπές σας όπως ακριβώς τις έχετε φανταστεί:
  • Καθορίστε τον… προϋπολογισμό σας
    Πριν ακόμα τηλεφωνήσετε στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή επισκεφθείτε το website κάποιας εταιρίας που διοργανώνει κρουαζιέρες, καθορίστε πόσα χρήματα προτίθεστε να ξοδέψετε στις διακοπές σας. Η κάθε κρουαζιέρα κοστολογείται διαφορετικά, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε κάθε πακέτο διακοπών.

    • Τα λιγότερο ακριβά ταξίδια είναι αυτά των τριών ή τεσσάρων διανυκτερεύσεων, όπως οι κρουαζιέρες που κάνουν το γύρο των Κυκλάδων ή των Δωδεκανήσων και συχνά καταλήγουν στα παράλια της Τουρκίας. Αν δεν έχετε ταξιδέψει ξανά με αυτόν τον τρόπο ή ο χρόνος και τα χρήματά σας είναι περιορισμένα, οι κρουαζιέρες αυτές είναι κατάλληλες για εσάς.
    • Οι πιο μακροχρόνιες κρουαζιέρες και αυτές που σας ταξιδεύουν σε λιμάνια του εξωτερικού είναι ακριβότερες και διαρκούν περισσότερες ημέρες. Υπάρχουν, επίσης, και κρουαζιέρες «για λίγους», όπως αυτές που προσφέρουν κάποιες εταιρίες όπως η Crystal Cruises και η Seabourn, οι οποίες είναι μεν πολύ ακριβότερες, παρέχουν δε υπηρεσίες πολυτελείας και σε περιορισμένο αριθμό επιβατών.
    • Καθορίστε τον… προορισμό σας
      Αν και θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί πως ο προορισμός μιας κρουαζιέρας είναι η ίδια η κρουαζιέρα, οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν κρουαζιέρα σύμφωνα με τα λιμάνια που πρόκειται να επισκεφθεί το πλοίο. Κάποιες κρουαζιέρες, ωστόσο, περιορίζονται σε ένα μόνο προορισμό.


      Η Holland America και η Princess Cruises, για παράδειγμα, διακρίνονται ως οι κορυφαίες για ταξίδια στην Αλάσκα. Η Royal Caribbean και η Carnival είναι γνωστές για τις κρουαζιέρες τους στην Καραϊβική, και ηNorwegian Cruise Lines παρέχει τακτικές κρουαζιέρες στις Βερμούδες κατά τη διάρκεια της Άνοιξης, του Καλοκαιριού και του Φθινοπώρου.


      Για τα… ελληνοτουρκικά χωρικά ύδατα επισκεφθείτε το Διακοπές Online, που οργανώνει κρουαζιέρες στην Τουρκία και τα Δωδεκάνησα, και το site Κυκλάδες, που συγκεντρώνει όλες τις θαλάσσιες δραστηριότητες στα αγαπημένα μας νησιά. Τέλος το κέντρο κρουαζιέρας Navihellas εξειδικεύεται σε κρουαζιέρες μεγαλύτερου βεληνεκούς.
      • Εξακριβώστε τα ενδιαφέροντά σας
        Οι κρουαζιέρες ποικίλλουν σε κάποιο βαθμό ως προς τις δραστηριότητες που προσφέρουν. Η Carnival Cruises είναι γνωστή για την έντονη βραδινή ζωή. Η Crystal Cruises είναι γνωστή για τις διαλέξεις και τις κρουαζιέρες ειδικού ενδιαφέροντος. Η Superfast Ferries διοργανώνει -μεταξύ άλλων- κατά καιρούς θεματικές κρουαζιέρες στην Ιταλία. Η Disney Cruise Line, προφανώς, είναι γνωστή για την… οικογενειακή μαγεία. Καθορίζοντας τον τύπο κρουαζιέρας που αναζητάτε θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο ταξίδι για εσάς.
        • Επισκεφθείτε τους διαδικτυακούς τόπους ταξιδιωτικών οργανισμών
          Ο Cruise Line International Association (CLIA) είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός κρουαζιέρων, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει κρουαζιέρες στη Βόρειο Αμερική. Αντίστοιχες παροχές προσφέρει και το International Council of Cruise Lines (ICCL), που συμμετέχει σε οργανωτικά και πολιτικά ζητήματα, αλλά και το Florida-Caribbean Cruise Association (FCCA), για όσους ενδιαφέρονται για ταξίδια στην Καραϊβική.

          • Σε αυτά τα websites θα βρείτε αμέτρητες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την ιδανική κρουαζιέρα, την εταιρία και τον προορισμό που σας ταιριάζει, καθώς και κάποια blog με ό,τι νεώτερο στη βιομηχανία ταξιδιών. Μπορούν ακόμα να σας παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το που βρίσκονται οι κοντινότερες σε εσάς εταιρίες κρουαζιέρων.
          Για περισσότερες λεπτομέρειες, επίσης, υπάρχει το site του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, που ενημερώνεται τακτικά σχετικά με ταξιδιωτικά θέματα, αλλά και το Europa που συγκεντρώνει -μεταξύ άλλων- και πληροφορίες για διάφορες τουριστικές δραστηριότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
          • Αναγνωρίστε τη χρησιμότητα των ταξιδιωτικών πρακτορείων
            Ένας καλός ταξιδιωτικός πράκτορας αποτελεί πολύτιμο σύμβουλο στην αναζήτηση της κατάλληλης κρουαζιέρας. Επειδή οι πράκτορες συνεργάζονται με ταξιδιωτικές εταιρίες σε καθημερινή βάση, έχουν την ικανότητα να ξεχωρίζουν τις καλύτερες κρουαζιέρες και τις προσφορές τους αμέσως μόλις αυτές προκύψουν. Αναζητήστε ένα πρακτορείο που θα εξειδικεύεται στις κρουαζιέρες και που θα είναι αναγνωρισμένο από το CLIA ή τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού.
            Read more »

            ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝ ΠΟΤΕ ΕΝ ΠΤΗΣΗ!!!!

            7 Ιουνίου 2012


            Αεροσυνοδοί από όλο τον κόσμο, αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από… αυτά που βλέπουμε, τι τους/τις φτάνει στα όριά τους, αλλά και τι μπορούν να κάνουν οι επιβάτες για να διευκολύνουν τη δουλειά τους. 

            Ακολουθούν 10 πράγματα που δε θα σας πουν ποτέ οι αεροσυνοδοί, αλλά θα ήθελαν να τα ξέρετε…


            Υπάρχουν –ελάχιστες βέβαια- καταγεγραμμένες περιπτώσεις που αεροσυνοδοί έχουν ακολουθήσει ακραίες συμπεριφορές κατά τη διάρκεια μιας πτήσης και σε σχέση με τους επιβάτες της. Μάλιστα, οι Hong Kong Airlines, αποφάσισαν να «μάθουν» kung fu στο πλήρωμα των αεροσκαφών τους, ώστε να μπορούν να τα βγάλουν πέρα με κάποιους επιβάτες ( http://bit.ly/KBUtqZ )!
            Σίγουρα κάθε δουλειά είναι αγχωτική και έχει τις δυσκολίες της, αλλά τι άραγε θα μπορούσε να φτάσει τις/τους αεροσυνοδούς σε τέτοιες καταστάσεις;
            Αεροσυνοδοί από όλο τον κόσμο, αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από… αυτά που βλέπουμε, τι τους/τις φτάνει στα όριά τους, αλλά και τι μπορούν να κάνουν οι επιβάτες για να διευκολύνουν τη δουλειά τους.
            Ακολουθούν 10 πράγματα που δε θα σας πουν ποτέ οι αεροσυνοδοί, αλλά θα ήθελαν να τα ξέρετε…
            1. Οι αεροσυνοδοί δεν δίνουν εντολές για να… ακούσουν τη φωνή τους
            Το να φτάσουμε στον προορισμό μας με ασφάλεια, είναι το νούμερο ένα μέλημα των αεροσυνοδών. Πολλά άτομα βρίσκουν ενοχλητικούς τους κανόνες και τις εντολές τους, αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχει ένας λόγος πίσω από αυτά, με στόχο της ασφάλειά μας.
            Οι αεροσυνοδοί λοιπόν εύχονται να καταλάβαιναν όλοι οι επιβάτες ότι απαιτείται από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας, να προάγεται η ασφάλεια σε κάθε περίπτωση. Έχουμε δει τι μπορεί να συμβεί, όταν ένα αεροπλάνο πέφτει σε απροσδόκητες αναταράξεις. Καλό είναι λοιπόν να υπακούμε στο πλήρωμα και να καθόμαστε στις θέσεις μας.
            2. Οι αεροσυνοδοί ενοχλούνται από τις καθυστερήσεις στις πτήσεις όσο και εσείς
            Η αναμονή μέχρι την άφιξη του αεροσκάφους και οι καθυστερήσεις, δεν αρέσουν ούτε στους επιβάτες, αλλά ούτε στους/στις αεροσυνοδούς, οι οποίοι/ες μάλιστα βρίσκονται συνήθως στο αεροπλάνο μία ώρα πριν την επιβίβαση των επιβατών, καθώς και μερικές ώρες πριν από αυτό, στο αεροδρόμιο. Αν λοιπόν είστε κουρασμένοι από όλη την ταλαιπωρία, φανταστείτε πόσο κουρασμένοι/ες είναι οι αεροσυνοδοί, που μπορεί να ταξιδεύουν τις τελευταίες τρεις μέρες.
            3. Θα ήθελαν να βοηθάτε ο ένας τον άλλον κατά τη διάρκεια της επιβίβασης
            Σύμφωνα με τους/τις αεροσυνοδούς, το πιο δύσκολο μέρος μιας πτήσης είναι η επιβίβαση, επειδή η σωστή αποθήκευση των αποσκευών, μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη. Εάν οι επιβάτες συνεργάζονται και δεν σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους, η δουλειά των αεροσυνοδών γίνεται πολύ πιο εύκολη. Προσπαθήστε λοιπόν να είστε διακριτικοί και συνεργάσιμοι με τους άλλους επιβάτες. Αφήνετε χώρο και για άλλους όταν τοποθετείτε τη βαλίτσα σας στο ντουλάπι και βοηθήστε όποιον δυσκολεύεται με τις αποσκευές του.
            4. Το αεροπλάνο είναι ένα μέσο μεταφοράς και όχι ένα… ιπτάμενο εστιατόριο
            Λάβετε υπόψη σας ότι ο κύριος στόχος μιας πτήσης δεν είναι να σας προσφέρει μια ωραία γαστρονομική εμπειρία. Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμη κάθε επιλογή φαγητού, οπότε οι επιβάτες θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να φάνε κάτι άλλο. Οι αεροσυνοδοί κάνουν ό,τι μπορούν για να κάνουν ευχάριστη την πτήση μας, αλλά μερικές φορές απλά δεν έχουν όλα όσα θα θέλαμε.
            5. Ένα απλό «παρακαλώ» κι ένα «ευχαριστώ», σημαίνουν πολλά
            Όπως και γενικά οι καλοί τρόποι. Οι αεροσυνοδοί το εκτιμούν αν τους/τις χαιρετάτε ευγενικά καθώς μπαίνετε στο αεροπλάνο. Μερικοί επιβάτες μάλιστα, όπως λένε οι αεροσυνοδοί, τους προσφέρουν μικρά «δωράκια», όπως καραμέλες ή τσίχλες. Τα μικρά πράγματα είναι αυτά που πάντα κάνουν τη διαφορά.
            6. Πολλοί επιβάτες δεν αντιλαμβάνονται πόσο πίνουν όταν είναι στον…αέρα
            Εξαιτίας του υπερβολικού ύψους, το αλκοόλ αποκτά μεγαλύτερη "δύναμη" στον αέρα από ότι στο έδαφος. Έτσι, αρκετοί επιβάτες αδυνατούν να ελέγξουν τις ποσότητες που καταναλώνουν με δυσάρεστα αποτελέσματα, τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν οι αεροσυνοδοί. Αν λοιπόν μια αεροσυνοδός αντιληφθεί πως κάποιος επιβάτης έχει πιει παραπάνω από το κανονικό και ζητά ένα ακόμη ποτό, ενδεχομένως θα τον σερβίρει αλλά ρίχνοντας μερικές μόνο γουλιές ποτού στο ποτήρι και γεμίζοντας το υπόλοιπο με νερό ή άλλο μείγμα.
            7. Οι αεροσυνοδοί δεν βρίσκονται στο αεροπλάνο μόνο για να σερβίρουν
            Οι αεροσυνοδοί έχουν περάσει από σκληρή εκπαίδευση προκειμένου να ασχοληθούν με την ασφάλειά μας εν πτήσει και έχουν ιατρικές γνώσεις, ξέρουν πρώτες βοήθειες, ενώ γνωρίζουν καλά πώς να εκκενώσουν το αεροσκάφος σε περίπτωση κινδύνου. Ωστόσο, επειδή -ευτυχώς για όλους μας- οι περισσότερες πτήσεις γίνονται χωρίς προβλήματα, οι επιβάτες βλέπουν τις/τους αεροσυνοδούς να ασχολούνται μόνο με τις αποσκευές και το σερβίρισμα, «υποβαθμίζοντας» έτσι τον ρόλο τους.
            Και επειδή οι πιλότοι δεν έχουν οπτική επαφή με την «ουρά» του αεροπλάνου, οι αεροσυνοδοί είναι ουσιαστικά τα «μάτια» και τα «αυτιά» τους για οτιδήποτε συμβαίνει στο πίσω μέρος του αεροσκάφους.
            8. Το πλήρωμα είναι πάντα «δεμένο»
            Αν και κάποιες φορές μπορεί να έχουν γνωριστεί λίγα λεπτά πριν την πτήση, όταν το πλήρωμα βρίσκεται στο αεροσκάφος για μια πτήση, συμβαίνει κάτι «θαυματουργό»: όλα τα άτομα «δένονται» μεταξύ τους, σα να γνωρίζονταν χρόνια. Προφανώς η εμπιστοσύνη πηγάζει από τη γνώση ότι ο ένας στηρίζεται στον άλλον σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σύμφωνα με τις/τους αεροσυνοδούς, οι πιο προσωπικές συζητήσεις μεταξύ τους, λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.
            9. Θα ήθελαν να προγραμματίζατε τις επισκέψεις σας στην τουαλέτα καλύτερα
            Το να αδιαφορείτε για την προειδοποίηση να έχετε δεμένη τη ζώνη ασφαλείας και να τρέχετε στην τουαλέτα, μπορεί να δημιουργήσει καθυστερήσεις. Υπάρχει μια ακολουθία στις διαδικασίες της σειράς για απογείωση, προσγείωση κ.τ.λ.. Αν για παράδειγμα κάποιος σηκωθεί για να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα πριν την απογείωση, πρέπει να ενημερωθεί το πιλοτήριο και να σταματήσει το αεροπλάνο μέχρι το άτομο να επιστρέψει στη θέση του και να βάλει τη ζώνη ασφαλείας. Επίσης, για τις/τους αεροσυνοδούς, η μετακίνηση του καροτσιού σερβιρίσματος 130 κιλών, μπρος πίσω άσκοπα, είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα που μπορεί να τους συμβεί.
            10. Οι ενδιαφέρουσες συζητήσεις είναι ευχάριστες για τους/τις αεροσυνοδούς
            Ένα από τα αγαπημένα πράγματα σε αυτή τη δουλειά, είναι ορισμένες ενδιαφέρουσες συζητήσεις των αεροσυνοδών, με επιβάτες. Ίσως είναι ο υποσυνείδητος φόβος, ή απλά η μαγεία του ότι βρισκόμαστε στον αέρα, αλλά οι άνθρωποι στα αεροπορικά ταξίδια, τείνουν να είναι «ανοιχτοί» και να μιλούν για τον εαυτό τους πολύ.
            Read more »
            Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...