ღღღLive the languageღღღ Paris

15 Οκτωβρίου 2011

4 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

J'adore Paris !!!!!!!
Υπέροχο βιντεάκι... ελπίζω μόνο όσοι δεν ξέρουν γαλλικά, να προλαβαίνουν να διαβάσουν την προφορά κάτω από τις λέξεις!
Είμαι κι εγώ μιά travel addict Ελενάκι, φεύγω το πρωϊ για Βαρκελώνη ! Πολλά φιλιά !

{Marianna} είπε...

Τι καλόοοοοοο!!! ^_^

Marie-Anne είπε...

J'adore Paris !!!!

Γειά σου ΄Ελενα !
Ετυχε να είμαι στο Blog σου το μεσημέρι, την ώρα που έκανες την ανάρτησή σου και σου έστειλα αμέσως ένα σχόλιο, αλλά τώρα δεν το βλέπω ???!!!

Σου έλεγα ότι είναι υπέροχο το βιντεάκι αρκεί όσοι δεν μιλούν γαλλικά να προλαβαίνουν να διαβάσουν την προφορά....
Είμαι κι εγώ travel addict. Αυτήν την ώρα ετοιμάζω την βαλίτσα μου (για συνέδριο αυτήν την φορά). Φεύγω το πρωϊ για Βαρκελώνη !!!!
Πολλά φιλιά !

elena είπε...

@Marie-Anne Bon voyage et bon retour!!!! XXXX

Δημοσίευση σχολίου

Tαξιδέψατε???
Συνδεθείτε για να αφήσετε σχόλιο και να έχετε έγκυρη συμμετοχή στο διαγωνισμό!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...