ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝ ΠΟΤΕ ΕΝ ΠΤΗΣΗ!!!!

7 Ιουνίου 2012


Αεροσυνοδοί από όλο τον κόσμο, αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από… αυτά που βλέπουμε, τι τους/τις φτάνει στα όριά τους, αλλά και τι μπορούν να κάνουν οι επιβάτες για να διευκολύνουν τη δουλειά τους. 

Ακολουθούν 10 πράγματα που δε θα σας πουν ποτέ οι αεροσυνοδοί, αλλά θα ήθελαν να τα ξέρετε…


Υπάρχουν –ελάχιστες βέβαια- καταγεγραμμένες περιπτώσεις που αεροσυνοδοί έχουν ακολουθήσει ακραίες συμπεριφορές κατά τη διάρκεια μιας πτήσης και σε σχέση με τους επιβάτες της. Μάλιστα, οι Hong Kong Airlines, αποφάσισαν να «μάθουν» kung fu στο πλήρωμα των αεροσκαφών τους, ώστε να μπορούν να τα βγάλουν πέρα με κάποιους επιβάτες ( http://bit.ly/KBUtqZ )!
Σίγουρα κάθε δουλειά είναι αγχωτική και έχει τις δυσκολίες της, αλλά τι άραγε θα μπορούσε να φτάσει τις/τους αεροσυνοδούς σε τέτοιες καταστάσεις;
Αεροσυνοδοί από όλο τον κόσμο, αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από… αυτά που βλέπουμε, τι τους/τις φτάνει στα όριά τους, αλλά και τι μπορούν να κάνουν οι επιβάτες για να διευκολύνουν τη δουλειά τους.
Ακολουθούν 10 πράγματα που δε θα σας πουν ποτέ οι αεροσυνοδοί, αλλά θα ήθελαν να τα ξέρετε…
1. Οι αεροσυνοδοί δεν δίνουν εντολές για να… ακούσουν τη φωνή τους
Το να φτάσουμε στον προορισμό μας με ασφάλεια, είναι το νούμερο ένα μέλημα των αεροσυνοδών. Πολλά άτομα βρίσκουν ενοχλητικούς τους κανόνες και τις εντολές τους, αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχει ένας λόγος πίσω από αυτά, με στόχο της ασφάλειά μας.
Οι αεροσυνοδοί λοιπόν εύχονται να καταλάβαιναν όλοι οι επιβάτες ότι απαιτείται από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας, να προάγεται η ασφάλεια σε κάθε περίπτωση. Έχουμε δει τι μπορεί να συμβεί, όταν ένα αεροπλάνο πέφτει σε απροσδόκητες αναταράξεις. Καλό είναι λοιπόν να υπακούμε στο πλήρωμα και να καθόμαστε στις θέσεις μας.
2. Οι αεροσυνοδοί ενοχλούνται από τις καθυστερήσεις στις πτήσεις όσο και εσείς
Η αναμονή μέχρι την άφιξη του αεροσκάφους και οι καθυστερήσεις, δεν αρέσουν ούτε στους επιβάτες, αλλά ούτε στους/στις αεροσυνοδούς, οι οποίοι/ες μάλιστα βρίσκονται συνήθως στο αεροπλάνο μία ώρα πριν την επιβίβαση των επιβατών, καθώς και μερικές ώρες πριν από αυτό, στο αεροδρόμιο. Αν λοιπόν είστε κουρασμένοι από όλη την ταλαιπωρία, φανταστείτε πόσο κουρασμένοι/ες είναι οι αεροσυνοδοί, που μπορεί να ταξιδεύουν τις τελευταίες τρεις μέρες.
3. Θα ήθελαν να βοηθάτε ο ένας τον άλλον κατά τη διάρκεια της επιβίβασης
Σύμφωνα με τους/τις αεροσυνοδούς, το πιο δύσκολο μέρος μιας πτήσης είναι η επιβίβαση, επειδή η σωστή αποθήκευση των αποσκευών, μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη. Εάν οι επιβάτες συνεργάζονται και δεν σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους, η δουλειά των αεροσυνοδών γίνεται πολύ πιο εύκολη. Προσπαθήστε λοιπόν να είστε διακριτικοί και συνεργάσιμοι με τους άλλους επιβάτες. Αφήνετε χώρο και για άλλους όταν τοποθετείτε τη βαλίτσα σας στο ντουλάπι και βοηθήστε όποιον δυσκολεύεται με τις αποσκευές του.
4. Το αεροπλάνο είναι ένα μέσο μεταφοράς και όχι ένα… ιπτάμενο εστιατόριο
Λάβετε υπόψη σας ότι ο κύριος στόχος μιας πτήσης δεν είναι να σας προσφέρει μια ωραία γαστρονομική εμπειρία. Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμη κάθε επιλογή φαγητού, οπότε οι επιβάτες θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να φάνε κάτι άλλο. Οι αεροσυνοδοί κάνουν ό,τι μπορούν για να κάνουν ευχάριστη την πτήση μας, αλλά μερικές φορές απλά δεν έχουν όλα όσα θα θέλαμε.
5. Ένα απλό «παρακαλώ» κι ένα «ευχαριστώ», σημαίνουν πολλά
Όπως και γενικά οι καλοί τρόποι. Οι αεροσυνοδοί το εκτιμούν αν τους/τις χαιρετάτε ευγενικά καθώς μπαίνετε στο αεροπλάνο. Μερικοί επιβάτες μάλιστα, όπως λένε οι αεροσυνοδοί, τους προσφέρουν μικρά «δωράκια», όπως καραμέλες ή τσίχλες. Τα μικρά πράγματα είναι αυτά που πάντα κάνουν τη διαφορά.
6. Πολλοί επιβάτες δεν αντιλαμβάνονται πόσο πίνουν όταν είναι στον…αέρα
Εξαιτίας του υπερβολικού ύψους, το αλκοόλ αποκτά μεγαλύτερη "δύναμη" στον αέρα από ότι στο έδαφος. Έτσι, αρκετοί επιβάτες αδυνατούν να ελέγξουν τις ποσότητες που καταναλώνουν με δυσάρεστα αποτελέσματα, τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν οι αεροσυνοδοί. Αν λοιπόν μια αεροσυνοδός αντιληφθεί πως κάποιος επιβάτης έχει πιει παραπάνω από το κανονικό και ζητά ένα ακόμη ποτό, ενδεχομένως θα τον σερβίρει αλλά ρίχνοντας μερικές μόνο γουλιές ποτού στο ποτήρι και γεμίζοντας το υπόλοιπο με νερό ή άλλο μείγμα.
7. Οι αεροσυνοδοί δεν βρίσκονται στο αεροπλάνο μόνο για να σερβίρουν
Οι αεροσυνοδοί έχουν περάσει από σκληρή εκπαίδευση προκειμένου να ασχοληθούν με την ασφάλειά μας εν πτήσει και έχουν ιατρικές γνώσεις, ξέρουν πρώτες βοήθειες, ενώ γνωρίζουν καλά πώς να εκκενώσουν το αεροσκάφος σε περίπτωση κινδύνου. Ωστόσο, επειδή -ευτυχώς για όλους μας- οι περισσότερες πτήσεις γίνονται χωρίς προβλήματα, οι επιβάτες βλέπουν τις/τους αεροσυνοδούς να ασχολούνται μόνο με τις αποσκευές και το σερβίρισμα, «υποβαθμίζοντας» έτσι τον ρόλο τους.
Και επειδή οι πιλότοι δεν έχουν οπτική επαφή με την «ουρά» του αεροπλάνου, οι αεροσυνοδοί είναι ουσιαστικά τα «μάτια» και τα «αυτιά» τους για οτιδήποτε συμβαίνει στο πίσω μέρος του αεροσκάφους.
8. Το πλήρωμα είναι πάντα «δεμένο»
Αν και κάποιες φορές μπορεί να έχουν γνωριστεί λίγα λεπτά πριν την πτήση, όταν το πλήρωμα βρίσκεται στο αεροσκάφος για μια πτήση, συμβαίνει κάτι «θαυματουργό»: όλα τα άτομα «δένονται» μεταξύ τους, σα να γνωρίζονταν χρόνια. Προφανώς η εμπιστοσύνη πηγάζει από τη γνώση ότι ο ένας στηρίζεται στον άλλον σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σύμφωνα με τις/τους αεροσυνοδούς, οι πιο προσωπικές συζητήσεις μεταξύ τους, λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.
9. Θα ήθελαν να προγραμματίζατε τις επισκέψεις σας στην τουαλέτα καλύτερα
Το να αδιαφορείτε για την προειδοποίηση να έχετε δεμένη τη ζώνη ασφαλείας και να τρέχετε στην τουαλέτα, μπορεί να δημιουργήσει καθυστερήσεις. Υπάρχει μια ακολουθία στις διαδικασίες της σειράς για απογείωση, προσγείωση κ.τ.λ.. Αν για παράδειγμα κάποιος σηκωθεί για να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα πριν την απογείωση, πρέπει να ενημερωθεί το πιλοτήριο και να σταματήσει το αεροπλάνο μέχρι το άτομο να επιστρέψει στη θέση του και να βάλει τη ζώνη ασφαλείας. Επίσης, για τις/τους αεροσυνοδούς, η μετακίνηση του καροτσιού σερβιρίσματος 130 κιλών, μπρος πίσω άσκοπα, είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα που μπορεί να τους συμβεί.
10. Οι ενδιαφέρουσες συζητήσεις είναι ευχάριστες για τους/τις αεροσυνοδούς
Ένα από τα αγαπημένα πράγματα σε αυτή τη δουλειά, είναι ορισμένες ενδιαφέρουσες συζητήσεις των αεροσυνοδών, με επιβάτες. Ίσως είναι ο υποσυνείδητος φόβος, ή απλά η μαγεία του ότι βρισκόμαστε στον αέρα, αλλά οι άνθρωποι στα αεροπορικά ταξίδια, τείνουν να είναι «ανοιχτοί» και να μιλούν για τον εαυτό τους πολύ.

2 σχόλια:

smugnificent είπε...

πόσο αλήθεια πράγματι.
τελευταία βλέπω όλα και χειρότερες συμπεριφορές επιβατών (ειδικά Ελλήνων) απέναντι στις αεροσυνοδούς. Ντροπή...

kathycallie είπε...

Εχω μια πολύ καλή φίλη που είναι αεροσυνοδός και έχω συζητήσει μαζί της για πολλά από αυτά. Το χειρότερο είναι η αντιμετώπισή τους ως σερβιτόρες και όχι ως καταρτισμένες επαγγελματίες!!! Callie by Anthomeli

Δημοσίευση σχολίου

Tαξιδέψατε???
Συνδεθείτε για να αφήσετε σχόλιο και να έχετε έγκυρη συμμετοχή στο διαγωνισμό!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...